nzch Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei Pcen har fungert fint før, i dagh tok eg ut 2 av mine 3 hardisker lot systemdisken stå inni igjen, fordi pcen fant ingen av hardiskene. Så skulle eg skru på pcen igjen, viftene startet men det var også alt viftene gjikk som om maskineen skulle fungert fint begge lysene på HK lyste fint som vanli. Men skjermen va heilt svart. Det eg har prøvd får å ordne er: -Bytte CPU -Bytte ram -Bytte skjermkort -Bytte skjerm,skjermkabel -Bytta straumforsyning Resat cmos, resat bios "tatt ut bios batteriet". Sjekka kabler i fra psu etc. Prøvd å starte pcen med kun ram,cpu skjermkort osv. Men samme skjer kvar gong, har gått over pcen alt ser ut som det skal. Eg skjønner ingen verdens ting av det som har skjedd. Noen som har peiling om kva som kan ha skjedd? Eller kva eg kan gjøre for å ordne dette? ja siste løsning er å kjøpe nytt men må vel vere noe lurt eller noen som har opplevd samme problemet? Har sett bak hovudkortet for å se om det er noen skruer eller lignandes som er der men ingenting. Ein ting eg kan elgge til, eg tok utav alt av kabinettet og laket heile kabinetet mitt uten komponeter såklart. Men tviler på at dete har noe invirkning. Pcen starte jo 1 gong rett etterpå men fant ingen av hardiskene derfor eg tok ut 2 av dem. Takk for kjappe svar Mvh Fortvilt gutt Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kanksje en feilkobling et eller annet sted? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå