tikka Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 ser i service heftet (BETRIEBSANLEITUNG GOLF) som er på tysk. noe jeg nesten ikke skjønner noen ting av. det står 44-kw-dieselmotor mit turbolader und katalysator. kan jeg kjøre på diesel? eller viktigst av alt har jeg turbo lader? jeg har jo golf 2 1,6gl 90 mod. eller har jeg en felles service bok Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Edit: Hvorfor spørrer du om du kan kjøre på Diesel ? Første gang du bruker bilen eller ? Endret 17. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Endret. Skrev feil. Endret 17. oktober 2005 av walter_melon Lenke til kommentar
Opus Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Betriebsanleitung betyr manual. Er ikke instruksjonsboka du har lest i? Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Turboen burde du jo kunne se ganske lett om du har. Åpn panseret og se etter noe som ser ut som et sneglehus, burde sitte i nærheten av ytterveggene i motorrommet da den trenger lufttilførsel, eller ha ledninger, rør til luftinntak. Hvis du har diesel motor og du ser under panseret så burde det stå diesel der ettellerannet sted. Merk at jeg overhode ikke har noen erfaringer med hverken turbo eller diesel. Lenke til kommentar
tikka Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 æ vætt da søren. kjører på 95 ja. bare lurte siden det stod diesel motor med turbolader i manualen. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 17. oktober 2005 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hadde du hatt en Tdk motor (gammel turbodiesel) Så hadde den hetet Golf 1,6 GTD eller noe slikt GL er bensinutgaven, og en bensinmotor kan seff ikke kjøre på diesel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå