j_kalland Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) når jeg har formatert og instalert windows xp , og skal instalere driverene til hovedkortet, rett etter jeg har instalert driverne skal jeg starte på nytt og det gjør jeg og når det sa starter og kommer inn i windows skruer den seg rett av igjen. nytter ikke med sikkermodus. formaterer jeg den igjen og alt om igjen, virker den helt fint helt til jeg har instalert hovedkort driverne på nytt igjen. har ingen ide om hva som kan være galt, det er et msi hovedkort. Endret 17. oktober 2005 av j_kalland Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei. Prøv å installer en og en driver. Det har nok noe å gjøre med en/flere av driverne. Hvilken driver er jeg ikke sikker på. Men jeg har ikke noe særlig god erfaring med MSI Hovedkort selv. Den er kresen på drivere. Prøv å installer De offisielle driverne til Skjermkortet ditt også, istede for å bruke dem i XP. Lykke til. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 den er med den første driveren som jeg instalerer, noe via chip 4 i 1 driver, må restarte etter det og da fortsetter den å starte seg på nyt hele tiden.. skjermkortet har jeg ikke instalert enda da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå