exmith2k Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Hei. For 1 uke si, så skjedde det av og til at etter jeg hadde spillet BF2, det vil si kansje 10min, så ble bare skjermen svart og det kom opp : 'entering sleep mode'. Hører og at det skjer noe med maskinen, akuratt som om den restarter, men ingentingting skjer, skjermen er bare helt svart. Så restarter jeg så fynker alt bra igjen. Men nå har det seg sånn at jeg bare klarer å komme inn på menyen på BT2 og NFSU2 før dette skjer. Og i dag skjedde det til og med når jeg var på msn. Har ikke peil på hva det kan være. Har testa å fjerna skjermkortdriver og installert nyeste osv. Har ikke virus eller noe. Pcen er også nyformatert (1uke si). Men det med at skjermen blir svart og det kommer opp : 'Entering sleep mode', det gjør det også når jeg drar skjermkablen ut fra skjermkortet, så det er på en måde at skjermkortutgangen blir deaktivert osv .. Noen som har peil på hva det kan være ?! Endret 19. oktober 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan prosessoren være varm? Kan det være feil innstillingen på tastaturet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvilket skjermkort? Har selv trøbbel med et 6800LE. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Har vannkjøling på både prosessor og skjermkort, og begge er relativt lave. Cpu: ca 36 og skjermkort ca 40. Intel Pentium 4 2,53Ghz Gainward Geforce 6600 GT golden sample La merke til at harddiskene lå på ca 40 grader, er det unormalt ?! Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 For meg så virker det som at det er skjermkortet som kødder med deg. Har du tilgang til et annet skjermkort så test det. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 hm har aldri hatt prob, med det før så... rart! kan prøve med et annet ja. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Man blir aldri klok når det gjelder pc! Feilene dukker opp når du minst venter det og feilen er som regel ikke den du tror det er. Har du prøvd med nye chipsett-drivere til HK? Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Man blir aldri klok når det gjelder pc! Feilene dukker opp når du minst venter det og feilen er som regel ikke den du tror det er. Har du prøvd med nye chipsett-drivere til HK? 5021768[/snapback] Stemmer, allti ett eller annet Men chipsett-driver nei. Kan prøva EDIT: Etter å ha installert nyeste driver til chipsett, så kommer jeg ikke inn på battlefield Så jeg sjekker det litt mer i morgen. Tar mg en blund nå Endret 17. oktober 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Hm, har aldri vært me på noe så merkelig noen gang før. Satt på msn, så plutselig når jeg skrev, så kom bare halvparten frem, jeg tastet mer å mer, å ingenting kom, akuratt som det var dårlig batteri i tastaturet, mn det er det ikke. Så plutselig kommer den sorte skjermen fram med : entering sleeping mode igjen. Så kommer Logg Inn skjermen fram, jeg skriver passord men da har jeg også det problemet med at det føles som lite batteri i tastatur, så plutselig igjen så får jeg den mld opp på skjermen om entering sleep mode, og den gikk aldri bort........ Hører klikk lyder i harddiskene tror jeg, som om det skjer noe ihvertfall, er ikke bare skjermen. Når jeg hadde restartet maskinen igjen, å logget inn å så på skrivebordet, var det ca 20-30 screenshots på skjermen, bruker et prog. sånn at når jeg trykker på 'Prt Scr' knappen, så lagrer programmet screenshot'et på skrivebordet, men jeg var jo ikke i knappen.... Screenshot'ene var bilder av når jeg skrev på msn før alt klikket.... Merkelig... Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Ingen som kan svare ? Et av screenshot'ene som ble tatt automatisk : http://img66.imageshack.us/img66/4149/screenshot00110rr.jpg Off, pcen går i Stand By hele tiden, og når jeg spiller battlefield, så bare plutselig hakker det, så kommer Main menyen opp, så går pcen i stand by .. så rører jeg på musa, så vokner pcen, så logger jeg inn, går inn på spillet som har lakt seg ned, så spiller jeg videre, også skjer det igjen. Om & om igjen... Endret 18. oktober 2005 av exmith2k Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Ingen som kan svare ? Et av screenshot'ene som ble tatt automatisk : http://img66.imageshack.us/img66/4149/screenshot00110rr.jpg Off, pcen går i Stand By hele tiden, og når jeg spiller battlefield, så bare plutselig hakker det, så kommer Main menyen opp, så går pcen i stand by .. så rører jeg på musa, så vokner pcen, så logger jeg inn, går inn på spillet som har lakt seg ned, så spiller jeg videre, også skjer det igjen. Om & om igjen... 5024411[/snapback] Skiftet det TRÅDLØSE tastaturet, og alt ble bra igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå