Lars-H Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Når man sletter en fil (ikke legger i papirkurv, men sletter helt) blir alt borte da eller blir det igjen bytes som sakte men sikkert fyller HD'n med "ingenting" ? kanskje litt dårlig forklart men.. PS: fant ikke noe annet sted der denne posten skulle. Sorry, hvis feil sted.. Lenke til kommentar
roxbury Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det vil fortsatt ligge på harddisken selv om du sletter det fra fil tabellen til windows. Skal du ha bort innhold for godt, lever inn til IBAS Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det vil fortsatt ligge på harddisken selv om du sletter det fra fil tabellen til windows.Skal du ha bort innhold for godt, lever inn til IBAS 5020211[/snapback] ..eller bare overskriv med en annen fil Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvis jeg forstår spørsmålet rett så gjelder det hvorvidt slettede filer opptar diskplass som man ikke får brukt senere. Det er ikke noe problem så vidt jeg kjenner til. All diskplassen fra slettede filer blir tilgjengelig for nye filer. Det eneste problemet er at disken blir fragmentert etter som tiden går, men det ordnes ved å defragmentere en gang i blant. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvis jeg forstår spørsmålet rett så gjelder det hvorvidt slettede filer opptar diskplass som man ikke får brukt senere. Det er ikke noe problem så vidt jeg kjenner til. All diskplassen fra slettede filer blir tilgjengelig for nye filer. Det eneste problemet er at disken blir fragmentert etter som tiden går, men det ordnes ved å defragmentere en gang i blant. okay. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå