arqe88 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 noen hevder at dette er en volt adapter og ikke en psu Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Le hardt og lenge, ikke av trafoen, men fyren på bildet Det er vel bare fint om de har en slik løsning da den kan legges bak eller under det boksen står på Lenke til kommentar
Stru Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Synes det er en bra løsning av Microsoft, mye enklere å bytte hvis det skulle skje noe med den og mindre varmeutvikling inni konsollen! Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Synes det er koselig med sånne svære greier jeg. På Xbox hadde vi jo advanced Scart cable, og den nyeste strømledningen som ikke skulle starte en brann av seg selv slik at alle i familien din ble brent til små bacon-luktende kjøttbiter. Det viser litt muskelkraft. Det eneste som kan være dumt er at den må gjemmes vekk i og med at det blir ganske minimalistisk HDTV-på-veggen deal når den kommer. EDIT: Da er det avkreftet. Det er bare på beta-kitsene at det følger med en sånn en. Endret 17. oktober 2005 av MattMan Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er dette der ekte eller (bildet altså)? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Er dette der ekte eller (bildet altså)? 5023068[/snapback] Nei, jeg tror nok den mannen der er blitt PhotoShoppa ja Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 EDIT: Da er det avkreftet. Det er bare på beta-kitsene at det følger med en sånn en. 5021452[/snapback] Kilde? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jesus... Trodde dere virkelig at strømforsyningen til 360`n blir så svær...? Tipper den blir på størrelse med den som fulgte PStwo. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 En kan selvsagt diskutere hvor viktig det er, men fikk stiftet bekjentskap med kolossen på X05. Den er virkelig gedigent stor og gedigent stygg. Den var gjemt bort på de aller fleste maskiner, men kom tilfeldigvis over den der den lå bak en TV. Får deg virkelig til å tenke "Hva i alle...?". Tipper det går 8 av psu-ene til laptopen min på den. Får meg ikke til å ville stå over Xbox 360, men skal jeg være ærlig foretrekker jeg litt mer håndterlige psu-er. Bildet er ekte, har selv sett adapteren som sagt, men jeg håper og tror vi får se mindre versjoner i butikkene. Lenke til kommentar
Plopix Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Gjer ingenting om PSU'n er stor, den hadde i mitt tilfelle også blitt liggande bak bordet konsollen skulle stått på. Det er fin løysing å ta den "ut av" konsollen sidan konsollen blir mindre og støyar mindre. Koffor har "alle" egentlig imot Microsoft? Tipper dei fleste sitter med eit MS OS når dei skriver.... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen av de to bildene beviser faktisk at PSUen tilhører Xboxen, man ser ikke at samme kabel går fra PSU til Xbox, så det kan jo stilles spørsmål ved troverdigheten her.. Men barten på han karen var fornøyelig, den går jeg god for! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Ingen av de to bildene beviser faktisk at PSUen tilhører Xboxen, man ser ikke at samme kabel går fra PSU til Xbox, så det kan jo stilles spørsmål ved troverdigheten her.. 5024951[/snapback] Jeg har som sagt sett den med egne øyne. Den virka om mulig enda større "live". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte ryktet som sier at det bare er adapter/psuet til dev/beta-kittet? Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Kan noen bekrefte/avkrefte ryktet som sier at det bare er adapter/psuet til dev/beta-kittet? 5026514[/snapback] http://www.joystiq.com/entry/1234000310063746/ Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Jeg har store problemer med å tro at dette virkelig er tillfellet på en retail Xbox 360. Så vidt jeg vet er ikke dette ryktet 100% avkreftet enda heller? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Hvis jeg husker rett, så er de bildene blitt tatt fra en som fikk teste en av de uferdige Xboxene. De bildene har blitt lagt ut på nettet før. Det var iallefall meningen at de skulle gjøre noe med PSU'en/volt adapteren, men om det har blitt gjort, vet jeg ikke. Endret 19. oktober 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Vel, jeg ville tippe at den PSU-en kommer ekstern med retail også. Er jo egentlig bare logikk.Altså: Beta-versjonen av boksen kom med ekstern PSu av typen vist på bildet. Det er da naturlig og tro at selve Xbox-en er full i maskinvare, altså ikke noe mer plass der til PSU. Dog er det jo ikke noe problem siden PSu-en tross alt er ekstern i beta-versjonen. Får de noe bedre plass til PSU i retail-versjonen? Neppe. Da er det jo egentlig to muligheter her da. 1. Retail utgaven kommer med ekstern PSU. 2. Microsoft bestemmer seg for å endre litt på designet så de får palss til intern PSU. Jeg tror egentlig ikke at Microsoft har tenkt til å endre noe på designet nå, da konsollene allerede er satt i produksjon. Dermed er det nærtliggende for meg å tro at PSU-en blir ekstern. Dog kan det jo selvfølgelig i teorien tenkes at Microsoft har tatt hensyn til at de kanskje vil ha interne PSU-er, og har satt av plass til det. Da er det litt merkelig at beta-versjonene hadde ekstern PSU. Nei, jeg satser på punkt 1. jeg. Snorre Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er dette den nye PSU'en? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Ser ut som det, men den var stygg. Likte slegga bedre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Smart sier no eg,redusert varme,mindre konsoll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå