jegerenfisk Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 For noen uker siden begynte pcen å tulle seg, ved oppstart rebootet den mange ganger når den kom til win load screenen. Etter 4-5 rebooter pleide den å komme seg til loggon screenen, noen ganger funket alt fint og noen ganger rebootet den en gang til. Men så funket alt fint( til neste gang jeg skulle starte pcen). Dette foregikk i en ukes tid, så fikk jeg blue screen under startup. Husker ikke feil mld nummert men det stod" un-bootable hard drive".. Fikses med å reinstalere win xp tenkte jeg, men jeg tok grundig feil. Fikk først en feilmelding der det stod" htdl is missing" (etter første instalasjon) så prøvde jeg å instalere med en annen cd . da fikk jeg følgende feil melding "¤&/()", ja slik så den ut. Den tredje ganger jeg reinstalerte begynte bare hdd'en å lage merklige klikke lyder. Jeg har også prøvd å instalere på en annen hdd, da sa instalasjons prgrammet at den ikke klarte å overføre noen filer til den. Noen som vet hva som er gale Lenke til kommentar
roxbury Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 jeg tror disken din begynner å bli syk. du burde seriøst kjøpe ny disk isteden for å risikere og miste allt du har og eier om du ikke er flink til å ta backup roxbury Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har også prøvd å instalere på en annen hdd, da sa instalasjons prgrammet at den ikke klarte å overføre noen filer til den. Noen som vet hva som er gale 5019793[/snapback] Kan også være minne eller HK. Lenke til kommentar
Cevon Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ja, kjøp ny harddisk med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå