MaG-Dr.Dre Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hey! har et lite problem! skal kjøpe meg stereoforsterker, men aner ikke hviken av disse to jeg skal kjøpe DENON DRA-1000 Receiver Yamaha RX-396RDS/T....Jeg har 2 Radionette cinema53ch høyttalere.. Linker: denon forsterker: www.hifiklubben.no yamaha: www.ljudia.no høyttalerne:www.radionette.no Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 hvorfor har du valget mellom akkurat de to? er du avhengi av radio eller spiller det ingen rolle? du finner jo produkter som f.eks NAD C352 innenfor prisklassen din. eller klarer du skrape sammen en tusning så får du THULE Spirit IA60 som nok er det beste du får innenfor denne prislappen. Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 tenkte nok max 4000,- ... Det viktigste er at det er rein og fin lyd med god bass.. Lyd instillinger er og viktig samt mange innganger. Radio er ikke et "must" Andre forslag enn de 2 er og greit Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 høres ut som den nad'n vil funke for deg. kommer ikke på så mange andre forslag i den prisklassen. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Spar eller lån 1000,- til så får du råd til THULE Spirit IA60 som phax foreslo. Den er veldig bra har selv IA100 og er kjempe fornøyd! Lenke til kommentar
MaG-Dr.Dre Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 okey.. Hvordan er bassen og diskanten? Hvordan fungerer lydinstillingene? må vite mest mulig erfaringer Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Thule har vel hakket mere high-end og har ingen tone innstillinger. hva mener du egentlig med mest mulig lydinspillinger, tenker du på noe mere utover bass/treble? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 oh nei ikke gjør det! Lyden skal ikke forandres på, den skal være sånn som den var når den ble innspillt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå