eught Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har en kompis som har lyst på ny pc. Og jeg har tenkt å sette sammen et AMD system til han. Det eneste problemet er at jeg ikke vet hvilken CPU kjøler (ribbe + vifte) jeg skal bruke. PC'en skal sikkert flyttes på en gang i blant for å dra på LAN, derfor bør den ikke være så tung. Jeg skulle helst hatt kjøler fra flexi-data for å slippe porto, men der er det ikke noen som jeg synes ser bra nok ut. Derfor tenkte jeg på MIST silent twin fra microplex. Det jeg lurer på ved denne er om det følger med vifter til denne og eller om det bare er ribba. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 hvis du hadde lest microplex sin informasjon om kjøleren grundig, ville du funnet ut at det er kjøler m 2 prapst 16 db vifter og en 3pins-strømkabel-splitter slik at du kan kjøre begge viftene på et strømuttak fra hovedkortet. Lenke til kommentar
eught Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 men er vekten på den kjøleren slik at den tåler å bli bært litt til f. eks LAN? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Kjøleren benytter alle tre festene på socketen, så det er _veldig_ liten sjans for at det knekker. er nok ikke noe problem å ha den på lan :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå