TheOats Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Har nettop innstalert B&W2 men kommer ikke inn på det. Det kommer bare en melding om at white.exe har støt på et problem eller noe slik. Er det noen som har noen tips?? Edit* Noen som er lure her og har noen tips? Endret 28. oktober 2005 av The O Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du må ha de siste driverne til skjerm kortet ditt, ellers får du "white.exe" bugen. Patch til 1.1 også. Håper det fikset det. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Thanks duds Angående nyeste drivere, jeg har noen veldig nye drivere til grafikkortet som jeg ofte må bytte ut med eldre drivere for at spill skal virke. Eks: Vampire Bloodlines virker bare med gamle drivere, og de tøffe vann effektene i RCT3 funker heller ikke med de nyeste driverene. Edit* Neeeei filen er på over 100 mb og jeg får ikke adsl før i morgen! Endret 18. oktober 2005 av The O Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå har jeg de siste skjermkort driverene og oppdatert spillet men heg kommer ikke inn på det Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå har jeg de siste skjermkort driverene og oppdatert spillet men heg kommer ikke inn på det Noen som kan hjelpe? 5033094[/snapback] Forklar problemet ditt litt nærmere da Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Nå har jeg de siste skjermkort driverene og oppdatert spillet men heg kommer ikke inn på det Noen som kan hjelpe? 5033094[/snapback] Forklar problemet ditt litt nærmere da 5033111[/snapback] Jeg trykker på snarveien, så kommer det et bilde av b&w logoen, så forsvinner det, pcen står og jobber, etter litt kommer dene meldingen: untitled.bmp Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Og du har patchet til 1.1 og oppdatert drivere? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 ja har nettop oppdatert driverene, og spillet i går Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå