Fruktkake Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Er nok noen som tok seg nær at navnet dems ble brukt? Rettsak? Fikk aldri kiket ordentlig på den siden, savner den -- leif Endret 18. oktober 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
royale Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 <Jimm7> What the fuck means WTF?! Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Tror de skifter på serverparken eller opplegget på sida eller noe sånt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Som jeg har sagt, så funker bash.org fint for meg her.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hmmm.. jeg får det fortsatt ikke til.. Nå sitter jeg på jobben, og IE gir meg en sånn MSN Søk: bash.org, "Vi finner ikke.." -greie.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 å gud, jeg sitter å surfer på random på bash.org .. Finner sååå mye bra #184538 +(533)- [X] <RDrR> FUCK FUCK FUCK <RDrR> i was tryin to do that spray whippd cream snorting thing <RDrR> i filled my entire fukin nasal cavity with whipped cream <RDrR> fuck its bleedin Denne måtte jeg le så fælt av.. hehehehe.. aah, minner med Denis Leary.. Syntes dere burde komme dere inn snart.. Gode, gamle siden.. Står forresten ingenting på framsiden dems om at det er noe galt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå