Wraith Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har noen andre lagt merke til at bash.org er nede? Noen som vet hvor den har blitt av, har ikke funnet noe om det noe sted Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Føler at en del av livet mitt er borte..... Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Føler at en del av livet mitt er borte..... 5019544[/snapback] Helt enig i det Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva var det? Denne siden altså.. (14 tegn!) Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 En side som hadde gode gullkorn fra Irc channels... Mye var drittmorsomt... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Visste ikke at den var borte Bash.carr.no er ikke like god :\ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 www.qdb.us Er mye morsomt der og, mye av det samme. Lenke til kommentar
kronskorp Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har kommet innpå et par ganger etter det, men da etter cirka et kvarter.. Det sto at ting hadde blitt veeldig tregt på Bash.org og at de kom til å reorganisere stort sett hele Bash.. Men mer enn det vet ikke jeg... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 #45632 (1341/1805) <xpiromx> True story, I was happy. My girlfriend and I had been dating for over a year, and so we decided to get married. <xpiromx> My parents helped us in every way, my friends encouraged me, and my girlfriend? She was a dream! <xpiromx> There was only one thing bothering me, very much indeed, and that one thing was her younger sister. <xpiromx> My prospective sister-in-law was twenty years of age, wore tight mini skirts and low cut blouses. She would regularly bend down when near me and I got many a pleasant view of her underwear. <xpiromx> It had to be deliberate. She never did it when she was near anyone else. <xpiromx> One day little sister called and asked me to come over to check the wedding invitations. She was alone when I arrived. <xpiromx> She whispered to me that soon I was to be married, and she had feelings and desires for me that she couldn't overcome and didn't really want to overcome. <xpiromx> She told me that she wanted to make love to me just once before I got married and committed my life to her sister. <xpiromx> I was in total shock and couldn't say a word. <xpiromx> She said, "I'm going upstairs to my bedroom, and if you want to go ahead with it just come up and get me." <xpiromx> I was stunned. I was frozen in shock as I watched her go up the stairs. When she reached the top she pulled down her panties and threw them down the stairs at me. <xpiromx> I stood there for a moment, then turned and went straight to the front door. <xpiromx> I opened the door and stepped out of the house. I walked straight towards my car. <xpiromx> My future father-in-law was standing outside. <xpiromx> With tears in his eyes he hugged me and said, "We are very happy that you have passed our little test. <xpiromx> We couldn't ask for a better man for our daughter. Welcome to the family. <xpiromx> The moral of this story is: "Always keep your condoms in your car" Comment: #sakura http://www.qdb.us/45632 Ahh, så bra. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Nostradamus: Hahah! ^^ <+kritical> christin: you need to learn how to figure out stuff yourself..<+Christin1> how do i do that Endret 17. oktober 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Uff, går vel litt OT her nå? men det hører vel med til hvor denne tråden ligger ;-) Håper virkelig den kommer tilbake, bash har hjulpet meg på mange kjedelige dager Lenke til kommentar
synsing Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 <i8b4uUnderground> d-_-b <BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind Jepp synd at den er borte. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 bash.org funker da utmerket den? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 bash.org funker da utmerket den? 5022371[/snapback] Hvis utmerket betyr "connection timed out" så gjør den nok det :-) Har testa dette fra flere ISP'er og forskjellige land, siden er NEDE. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Nostradamus: Den "vitsen" har jeg hørt nesten ordrett en gang. Men funny anyway Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 http://web.archive.org/web/20050113101017/...//www.bash.org/ Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 bash.org funker da utmerket den? 5022371[/snapback] Hvis utmerket betyr "connection timed out" så gjør den nok det :-) Har testa dette fra flere ISP'er og forskjellige land, siden er NEDE. 5023804[/snapback] Okay.. Etter at jeg skreiv den posten der, så satt jeg i 2 timer å surfa på random der inne, jeg.. Gikk litt sakte, men gikk fint Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Litt off-topic, men jeg leste en nettopp som fikk meg til å le høyt <UKDJ|Planet> I swear to god<UKDJ|Planet> I've just heard a duck tell a joke <Jock> o...k <UKDJ|Planet> there was as group of ducks on a pond near where i live <UKDJ|Planet> one of the ducks was quacking away looking straight at a group of like 10 ducks <UKDJ|Planet> then he stopped and all the other ducks went mental <UKDJ|Planet> it looked just like duck stand-up comedy :!: Endret 18. oktober 2005 av Bone Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 <AgentSmith> It seems you have been leading two lives, Mr. Anderson. In one life, you are Robert Anderson, assistant cook at a Jack in the Box in Mesquite....in the other...you go by the chat alias "Randerson"...spreading homosexual propoganda, lying, and being a generally immature pest...<AgentSmith> One of these...has a future. <Randerson> LMAO OMFG where's the phone, I have to tell Dean about this <AgentSmith> How can you use the phone when you cannot...speak? *** AgentSmith sets mode: +m Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 men.. anyway.. Noen som vet HVORFOR bash.org er nede? .. Jeg får det ikke til å fungere i hvert fall.. Bare den archive -greia! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå