Tomzern Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 har litt problemer med at pc'en henger seg i spill, etter jeg nettopp satt inn Radeon 9600XT i min PC...Kjører nå med den nyeste Catalyst driveren, og får sånn VPU recover shit etter litt spilling...Nå nettopp hang den seg helt, og når jeg restarta fikk jeg beskjed om at driveren ikke kunne utføre en tegneoperasjon...Kjente på baksiden av GPU, tenkte det kunne være varme, for det skjer ikke med en gang, men kan det være driveren også? skal jeg prøve med Omega-driveren? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Legg inn litt mere info om systemet ditt. Har du overklokket? Har du lagt inn alle chipsett drivere, prøv å sett AGP speed på 4x hvis du har det på 8x. Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skader ikke å prøve en annen driver nei. Hadde et liknende problem med mitt gamle Radeon 9500. Etter reinnstallering av windows og annen driver forsvant problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå