cool_boy Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 jeg bruker advanced server og me....søkte igjenom disken med norton 2002 fant ikke no virus..så i går lastet jeg ned f-secure for servere og knakk den koden..så kjørte jeg det og da fabt jeg følgende: Trojan.BAT.FormatC. noen som veit hva dette er eller hva det gjør?? ikke engang symantec vet det...så hva skal jeg gjøre da? får ikke slettet for jeg kommer ikke inn i mappa uten at det klikker...det tar så DRIT MYE system ressurser og ram...kan noen plz hjelpe meg?? jeg skal formatere snart...tror det er lurt jeg..så får jeg dessuten fullt med plass igjen men jeg trenger hjelp til å finne ut hva dette er: Trojan.BAT.FormatC. håper på svar........ Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hadde en trojaner jeg også engeng (netdevil v1.2) Norton Ville ikke starte finne eller oppdateres for da avsluttet programmet seg selv etter 5 sek. Løste det med å gå inn på http://www.download.com og laste ned et lite program som heter swat it etter en kjapp oppdatering og en treig scanning så er problemet borte (dette er et treiiiiiigt program men funker) Det finnes et hav av andre programmer der det er bare å prøve seg frem i søk menyen Lenke til kommentar
DCP Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hmmm ser ut som en batfil med kommandoen format c: i seg søk etter *.bat filer med teksten format c: i seg... så finner du det sikkert Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har hatt dette selv. Min Norton AV fjernet det fint... (DEt er et bat-script som formaterer C: ved oppstart på DOS-maskiner) Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Eller slett filen fra kommando-linjen.... Lenke til kommentar
DCP Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 hadde jeg ikke rett... tilbe meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå