slyenn Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hi I have an Antec p180. The 3 120mm fans is getting their power from 4pin Molex connecters directly from the PSU. I also have a Fan controller, with room for 4 fans. The problem is the Fan controller can only connect fans using 3pin connecters. Is there a cable or other solution to make these 3 fans's fit onto the Fan controller. 4 pin Molex to 3pin (fan connecter). :?: Thanks Lenke til kommentar
JimE Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ofcourse there is! This or perhaps this? FantaCx Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Foretrekker engelsk fremfor dansk? Fant denne på en dansk nettbutikk, regner med at du bor i Danmark i og med at du skriver dansk i andre tråder... Lenke til kommentar
slyenn Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja jeg er dansk, undskyld for det engelske. Jeg syntes ikke min forklaring på spørgsmål lød ordenligt på dansk. Tusind tak for hjælpen Lenke til kommentar
slyenn Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Den du viser her http://www.m-e.dk/shop/default.asp?SetLng=1&productid=13428 Er det ikke 3pin stik TIL 4pin molex? Det jeg mangler er et hun stik 3pins og Molex 4pin stikket er vidst ligegyldigt hvilken han/hun. Findes det? Præcis samme stik som der feks går fra cpu køler/blæser til 3pins han stikket på motherboardet. Det er vidst hun ikk? Lenke til kommentar
slyenn Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) (edit) fandt noget, men ikke det rigtige, søger stadig lige hjælp Endret 17. oktober 2005 av slyenn Lenke til kommentar
Økonom Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Jeg tror den jeg linket til kan brukes til å kjøre en vefte med 3-pin kontakt på 4-pin molex. Den ser iallefall riktig ut på bildet. Jeg ville sendt dem en e-post og spurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå