whom Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 www.start.no (og dermed også blink), og den alene fungerer ikke på min linje. Straks jeg kobler meg inn på skolens nett, så funker siden igjen. Bruker start.no en port jeg på mitt nett kanskje ikke har åpen? Takker for svar. Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Kan nevnes at problemet oppstod pluttselig, så at det gjelder en port, virker da mindre sansynlig. Utgjør ingen forskjell IE\FF. Som sagt så virker alle andre sider som de skal, bare ikke den. På skolen, der siden virker, er det en eneste liten forskjell ved at det går på WLAN, kontra mitt kablede nett; så kan jo være noen rare instillinger for nettopp start.no på lokal tilkobling? Støtte på noe merkelig; Jeg kan pinge alle nettsider, men ikke start.no, grunnet at jeg blir redericted til feil addresse (ser ikke dette i nettlseser) ser det ut til (se bilde). Lenke til kommentar
Psy Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er ikke feil adresse. Det er nok bare et problem mellom din ISP og start.no. Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Det er ikke feil adresse. Det er nok bare et problem mellom din ISP og start.no. 5019456[/snapback] Det ser ut til å stemme. Siden fungerte nemlig ikke hos kamerat med ISP Nextnet heller. Edit: takk Endret 17. oktober 2005 av Deuz Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 En ide når slike feil oppstår er å bruke kommandoen "tracert" i Windows, evt traceroute i Linux. Da vil du se hvilken router den stopper på, og kan så melde feil til din ISP om nøyaktig hvor de har problem. Da blir de nok imponert tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå