D.T Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg har noen pfs filer jeg har fått av noen venner. Men de er ikke sikker på hvilket program de brukte. Det ble laget i sammenheng med scanning. Jeg tror kanskje jeg har "ødelagt" filen, slik at jeg ikke får åpna den. Men jeg er ikke sikker på hvilket program å åpne den med. Noen som vet??? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: D.T skrev (2002-08-21 18:52):Jeg har noen pfs filer jeg har fått av noen venner. Men de er ikke sikker på hvilket program de brukte.Det ble laget i sammenheng med scanning. Jeg tror kanskje jeg har "ødelagt" filen, slik at jeg ikke får åpna den. Men jeg er ikke sikker på hvilket program å åpne den med.Noen som vet??? Prøv Adobe photoshop. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 18:52, D.T skrev:...Men de er ikke sikker på hvilket program de brukte. Lol.. Litt av noen venner som ikke vet hva de har brukt. Er som å kjøre rundt i bil og ikke vite hva slags biltype og farge bilen din har.. :razz: Men jeg tror du kan åpne fila i en nyere versjon av Photoshop, eller muligens Paintshop Pro. Ellers så kan du sjekke om fila er ett bildet overhode med ACDSee. Lenke til kommentar
D.T Skrevet 22. august 2002 Forfatter Del Skrevet 22. august 2002 Prøvd å åpne i Adobe... Men står at det ikke er riktig type dokument... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 Da vet ikke jeg. Men søk på google... Jeg mener å huske en lignende tråd for en stund tilbake, der det var en som foreslo en siden som hadde en oversikt over alle filformatene og en forklaring til dem... Kanskje du er så heldig at han fyren ser denne posten og svarer. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 22. august 2002 Del Skrevet 22. august 2002 http://extsearch.com/ : * ArcSoft Photo Studio 2000 ---(freebie image software that comes with cheap scanners) * PostScript Printer Font ---Program: CHIWRITER, ADOBE ACROBAT, PAGEMAKER * Slide show ---Program: Microsoft Picture It! Lenke til kommentar
EC Skrevet 23. august 2002 Del Skrevet 23. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. -moderator yummy- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg