Macint0sh Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg lurte rett og slett på om jeg kunne få noen tips angående programmer som er gode til å sjekke hardwaren min og fortelle meg om det er problemer med noen av delene. Produktnavn eller linker hadde hjulpet meg mye :smile: Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 18:49, Macint0sh skrev:Jeg lurte rett og slett på om jeg kunne få noen tips angående programmer som er gode til å sjekke hardwaren min og fortelle meg om det er problemer med noen av delene. Produktnavn eller linker hadde hjulpet meg mye :smile: Sisoft er et meget bra program til og finne ut mye om hardware, men han du ikke bruke enhetsbehandlig da? Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Quote: Den 2002-08-21 19:38, Bøgge Bakken skrev: Quote: Den 2002-08-21 18:49, Macint0sh skrev: Jeg lurte rett og slett på om jeg kunne få noen tips angående programmer som er gode til å sjekke hardwaren min og fortelle meg om det er problemer med noen av delene. Produktnavn eller linker hadde hjulpet meg mye :smile: Sisoft er et meget bra program til og finne ut mye om hardware, men han du ikke bruke enhetsbehandlig da? Enhestbehandling kan ikke fortelle meg så særlig mye om hvordan RAM-en min har det f eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå