notalive Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, jeg har sett at av og til så kommer det opp ganske mange tråder om for eksempel msn, at det ikke fungerer, så snart at noen ikke klarer å logge på etter noen forsøk så kommer det en tråd(var en periode med mange tråder for en stund siden.) Så jeg tenkte at det kunne jo være mulig for moderatorene å lage en, hendelsesliste av noe slag, der man dere kan kan skrive for eksempel "MSN-server nede på ubestemt tid" eller lignende dersom det skjer noe som kan føre til mange like tråder. Disse meldingene burde kunne forandres en del ettersom situasjonen forandres. Mener å huske flere ting men har glemt det Er jo en søkefunksjon men den er vel lite brukt av en del brukere. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er en egen tråd her på forumet hvor man kan sjekke om MSN er nede. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Er jo en søkefunksjon men den er vel lite brukt av en del brukere. 5018936[/snapback] Kan vel ikke si at jeg ikke er så alt for flink Vel, var en del andre ting jeg tenkte på tidligere i dag, men husker dem ikke Endret 17. oktober 2005 av notalive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg