Vallhall Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei dere Har kjøpt en "42" plasma som er HD ready,(får den uti uka), kan noen si meg hvordan bildet blir, og hvilken oppløsning jeg får og hvilke kabler jeg skal bruke for best kvalitet Takk på forhånd Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvilken modell/produsent ? Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Panasonic TH-PV500 Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Panasonic TH-PV500 är en plasmaskärm på 42 tum med XGA-upplösning, motsvarande 1024x768 pixlar. Den har ett angivet kontrastomfång på 3000:1. Skärmen har stereohögtalare integrerat i ramen och minneskortsläsare för SD likaså. Dimensionerna uppgår till 1138x73x9,8 cm och vikten till 40 kg. Skärmen stöder progressiv uppspelning samt HDTV material via HDMI och komponentingång (720p, 1080i). TV-tunern är analog och inbyggd. Exempel på funktioner är bl.a. bild-i-bild, inspelning till minneskort och virtual surround. Anslutningar, förutom ovan nämnd, omfattar 3 st RGB-scart, S-video, komposit, PC-ingång samt phono-in Hva har du betalt for den da? Endret 17. oktober 2005 av Scortech Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hva har du betalt for den da? Sikkert for mye, men det er jo "tørke" på disse skjermene inkl Pioneer. Nå ville jeg ha opplysning om hvordan skjermkortet mitt kommer til å fungere på denne skjermen å hvilken kabler jeg skal bruke Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ut ifra opplysningene Scortech ga så vil jeg tro det vil fungere ok, men hvis oppløsningen er 1024x768 og denne skjermen er 16:9 (regner med den er det?) så er det jo ikke-kvadratiske piksler. Vet ikke hvordan det vil gå? Skjermen har HDMI, så du får vel brukt DVI (med adapter), så selve kvaliteten på overføringen skal jo være helt fin. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Takker for svar, håper kvaliteten blir bra, og ikke minst får utnyttet hele skjermbildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå