sKRud Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei Har den siste uke tenk litt på å sette opp trådløstnett i heimen. har en stasjonær pc (uten trådløstkort) og en laptop (int. kort). Trenger derfor en ny tråløs router og et nettverkskort til den stasjonære pcen. Har en router før før. Lurer derfor på om det finnes noen for sender eller må jeg kjøpe en helt ny router? har sett at det finnes forskjellige kit der man får kjøpt router og nettverkskort i samme pakken. så det jeg trenger er veiledning. jeg trenger ikke det dyreste som er der ute (max 1100 for begge) . Noen som har noe å anbefale? På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
^Sniper Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Du kan jo kjøpe ett Accesspunkt og legge kabel mellom ekisterende router og access punktet! Evnt. sette Kabel på den stasjonere fra enten router eller AP, så bruke du den trådløse til og vandre rundt med Da treng du bare ett AP til 600 spenn Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Det å legge kabel mellom den stasjonære og routeren er ikke noe valg. Der jeg har flyttet inn nå må jeg gjennom alle rommene i huset før jeg kommer meg til den stasjonære pcen.. Hva er et accespunkt? Er ca. null peiling på trådløse nett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå