Victory Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har nå lurt på å kjøpe meg Barbone kabinett og ta ut hovudkortet som medfølger. Derfor lurer eg på kva slags hovudkort passar inn i ett slikt kabinett. Har ett ATX Hovedkort, trur dere det passer i ett slikt kabinett?? Håper noen kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Produsentene bruker nok skreddersydde hovedkort som har/passer nøyaktig deres mål/design. Et ATX-kort vil bli alt for stort, kanskje et mini-ITX er passelig (selv om jeg ikke garanterer deg at det passer i verken størrelse eller plassering av skruehull). Lenke til kommentar
Victory Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Produsentene bruker nok skreddersydde hovedkort som har/passer nøyaktig deres mål/design. Et ATX-kort vil bli alt for stort, kanskje et mini-ITX er passelig (selv om jeg ikke garanterer deg at det passer i verken størrelse eller plassering av skruehull). 5020451[/snapback] ok Men er det noen som vet om hovudkortene som følger med i en barbone er bra? Er det noen som har barbone som er fornøyd?? Trenger ett hovudkort som klarer å drage battfield 2. dette er viktig for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå