Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett faller ut hver gang jeg er inne på msn

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg logger meg inn på msn, kan jeg sitte på internett i maks 1 minutt før internett plutselig faller ut. Msn logger plutselig av, og ingen internett sider kan oppdateres/få tilgang til. Jeg har prøvd å finne ut om det er selve msn messenger som er årsaken til det, men når jeg logger meg inn med gaim skjer samme greia. for å få internett til å virke, må jeg reboote routeren eller switchen eller hva den kalles. Ellers er internett stabilt så lenge jeg ikke er på msn. problemene dukket opp da jeg kjøpte ny router/switch. det bør nevnes at hvis jeg sitter på webmessenger faller ikke internett ut. noen som har løsning på problemet?

Endret av teflon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du noe bedere beskrivelse av "klin"? modellbetegnelse eller et eller annet?

thomson speedtouch 510i er ikke et adsl modem, men en adsl router.

hvis din "klin" er en router, kan det være noe av problemet ditt. da bør du disable routeren i enten "klin" eller speedtouch'n

Lenke til kommentar

alt er kablet, ingenting trådløst. modell navnet til klin er NE-4904SX

http://img67.imageshack.us/my.php?image=image0034sf.jpg <-- bilde av den

en annen ting du kan prøve er "gaim" (chatte program)

5018901[/snapback]

Hver gang jeg logger meg inn på msn, kan jeg sitte på internett i maks 1 minutt før internett plutselig faller ut. Msn logger plutselig av, og ingen internett sider kan oppdateres/få tilgang til. Jeg har prøvd å finne ut om det er selve msn messenger som er årsaken til det, men når jeg logger meg inn med gaim skjer samme greia. for å få internett til å virke, må jeg reboote routeren eller switchen eller hva den kalles. Ellers er internett stabilt så lenge jeg ikke er på msn. problemene dukket opp da jeg kjøpte ny router/switch. det bør nevnes at hvis jeg sitter på webmessenger faller ikke internett ut. noen som har løsning på problemet?

5018535[/snapback]

Endret av teflon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...