Gå til innhold

Sylvester Stallone i ny Rocky film!


Kenneth Solfjeld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steffyboy, ikke nevn Friday the 13th i den sammenhengen. Der snakker vi kvalitet over hele linja! :)

5029757[/snapback]

 

Det var veldig bra sagt :yes:

 

Når det gjelder Friday the 13th, så er det vel egentlig bare orginalen som var noe litt kvalitet over. De andre er bare slashere med Jason Voorhees som varemerke.

 

Machete + tenåringer + skrekkelig musikk = oppskrift.

Men for all del, det har sin sjarm. Jeg må innrømme jeg likte de filmene en stund. The Final Chapter husker jeg var tøff.

 

Enda mer off-topic: Skulle ikke Quentin Tarantino lage en remake av Friday the 13th? :w00t:

Lenke til kommentar
Steffyboy, ikke nevn Friday the 13th i den sammenhengen. Der snakker vi kvalitet over hele linja! :)

5029757[/snapback]

Jeg tenkte ikke så mye på selve utførelsen, men melking av et konsept. Vi bruker Cube som eksempel:

Cube: Kongefilm. Spennende lavbudsjettsfilm med høy klaustrofobifølelse og sjarm, i tillegg til et meeeget interessant konsept.

Hypercube: Melking av konseptet; utførelsen var for lik den forrige til at den kunne bli noe særlig.

Cube Zero: Den beste av de tre, rett og slett fordi den tar konseptet og snur det på hodet, ved å vise det fra det motsatte perspektivet.

 

Friday the 13th var skummel, gøy og original, alt etter det var bare kloner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...