Gjest medlem-77217 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 jeg trenger litt hjelp med å sette opp et system i MySQL i PHP-Nuke... vet ikke helt hva som er feil, men kan noen prøve å finne feilen? Her kan du finne hva jeg har lagt inn ( FTP ). Forklar godt om du finner feilen. Første gang jeg har drevet med PHP-Nuke Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Har du ikke opprette noen databse først? Det er litt viktig. Når du har en database og brukernavn og passord til den, bruker du 'SQL'-knapppen i phpmyadmin, eller tilsvarende program og legger inn innholdet i http://busee2.frac.dk/php-nuke/sql/nuke.sql der. Trykk på submit og vips har du en oppdatert databse. database og brukernavn og passord må du fortele php.nuke hva er. enten via ei config-fil, eller noe slikt. Kjenner ikke til php.nuke., Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) det er sant... jeg leste i Install filen at jeg skulle endre den tiljeg var fornøyd... jeg har lagt inn mySQL, men det er litt fiksing med config filen som mangler, så vidt jeg vet... EDIT: legger til config-filen... slik ser den ut... Endret 19. oktober 2005 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå