Gå til innhold

Sony Ericsson W900i er her!

Anbefalte innlegg

Samme dagen som de offentliggjør rekordresultat økonomisk (Knalltall fra SE! Klikkbar) , har endelig Sony Ericsson løftet sløret av sin første Walkman-telefon med 3G!

Linker : Her er W900i (Itavisen.no)

Sony Ericssons 3G-walkman är här! (mobil.se)

Den har samme swivel-design som S700i, men nå har SE skjønt at det ikke ar alltid lett og måtte åpne mobilen med to hender, så de har utsyrt W900i med en knapp som gjør at telefonen "vrir" seg åpen av seg selv!

Skjermen er QVGA TFT med 262k farger, kameraet er på 2 MP, 8x digital som, Autofocus++

pic13868.gif

W900i :love:

Sony Ericsson (og alle vi andre) håper den skal være salgsklar før julerushet!

Endret av SuperEmil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror jeg skal gå å prøve den i butikken når den komer. er den tykkere enn s700i da?

edit: ser ut som om de telefonene er like store, og s700i var og er STOR!

5019105[/snapback]

Vi snakker 2 millimeter større i høyden, og likt ellers.

Altså større enn S700i :p

Men jeg fikk fortsatt litt lyst på den. Vi får se

Lenke til kommentar

så filmklippen på mobil.se ser den ikke sp fryktelig stor ute...så litt rått ut med den "spesielle knappen" for å åpne mobilen. Men det som beskymrer meg mest er prisen. Blir den høyere enn 4000 som den sikkert kommer til å gjør da blir det ikke den mobilen jeg kommer til å kjøpe, men hvis den kommer til å koste under 4000 da er det noe annet.

Lenke til kommentar

Ja den ser lekker ut. Gleder meg til den kommer ut, for da skal jeg kanskje kjøpe den. For jeg driv å tenker over om jeg skal kjøpe meg en 3g telefon eller en vanlig gsm telefon. Men tiden får vise hva jeg velger :D.

Endret av robot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...