Golky Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Var ute å kjørte her en dag også skulle jeg parkere, og da var det en som påpekte at ryggelysene mine ikke fungerte. De har fungert før for det har jeg sett. Tenkte at det var merkelig at begge skulle slutte å fungere samtidig, men jeg vet ikke om det er serie koblet eller hva det er. Noen tips til hva jeg kan sjekke? Jeg sjekket forresten pærene og de var hele. Type bil står i signaturen Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Var ute å kjørte her en dag også skulle jeg parkere, og da var det en som påpekte at ryggelysene mine ikke fungerte. De har fungert før for det har jeg sett. Tenkte at det var merkelig at begge skulle slutte å fungere samtidig, men jeg vet ikke om det er serie koblet eller hva det er. Noen tips til hva jeg kan sjekke? Jeg sjekket forresten pærene og de var hele. Type bil står i signaturen 5017759[/snapback] sikringen? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Var ute å kjørte her en dag også skulle jeg parkere, og da var det en som påpekte at ryggelysene mine ikke fungerte. De har fungert før for det har jeg sett. Tenkte at det var merkelig at begge skulle slutte å fungere samtidig, men jeg vet ikke om det er serie koblet eller hva det er. Noen tips til hva jeg kan sjekke? Jeg sjekket forresten pærene og de var hele. Type bil står i signaturen 5017759[/snapback] sikringen? 5017780[/snapback] Sikringen eller jordingsfeil\ ledningsfeil. Lenke til kommentar
roysigurd Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eller bryteren som sitter på girkassa... Eller du har sprengt begge pærene samtidig.. (lite sannsynlig) Lenke til kommentar
tuveng Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Var ute å kjørte her en dag også skulle jeg parkere, og da var det en som påpekte at ryggelysene mine ikke fungerte. De har fungert før for det har jeg sett. Tenkte at det var merkelig at begge skulle slutte å fungere samtidig, men jeg vet ikke om det er serie koblet eller hva det er. Noen tips til hva jeg kan sjekke? Jeg sjekket forresten pærene og de var hele. Type bil står i signaturen 5017759[/snapback] sikringen? 5017780[/snapback] Sikringen eller jordingsfeil\ ledningsfeil. 5017875[/snapback] Jeg har hatt samme problem med en Vectra 97-modell. Defekt ryggelysbryter var årsaken. På min årsmodell satt bryteren på motorblokka. Vet ikke hvor den sitter på en 91-modell. Hvis du finner bryteren og ledningen som er koblet til kan du kortslutte de to ledningene. Ryggelysene burde da lyse hvis bryteren er defekt. Lenke til kommentar
Golky Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Tusen takk for svar! Jeg får sjekke sikringer og sånn... også disse bryterne og sånn som er nevnt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå