St. Anders Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei, har hatt Simens m65 en 9 mnd (noe i den duren), men så slutta den og virke, så jeg trenger en ny mobil. Det jeg lurte på var; om noen her hadde Simens M75, og hadde noen erfaring med den, for er den jeg har sett på. For på simens M65 så ble skjermen støvete bak glasset så det var ikke mulig og få vekk støvet som kom der, lurte på om noen har hatt dette problemet med M75? og om det er noe annet som er verdt og vite om M75 før jeg kjøper meg en ny mobil. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg vet det ikke besvarer det du spør om, men hvis du er fornøyd med funksjonene og det "innvendige" på din M65 bør du ta en kikk på ME75. Det er lillebroren til M75, og har omtrent nøyaktig samme spesifikasjoner som M65, med unntak av langt bedre batteri. Den er også mye mindre og vil bli billigere enn hva M65 en gang var. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 skal sjekke det ut, har den foresten støt og sprut sikkerhet? takker for svaret. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 skal sjekke det ut, har den foresten støt og sprut sikkerhet?takker for svaret. 5018444[/snapback] Ja Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg foreslår å søke i artikler på amobil.no Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg vil også annbefale deg å se på ME75 hvis du er fornøyd med innholdet i M65. M75 er klumpete og stor, men en god telefon, for all del. Det med støv bak skjermen er ikkeeksisterende hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå