aroscher Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men har problemer med datoen som vises nede i dock`n. Den viser en helt annen dato enn det den skal, men trykker jeg på den går den til riktig dato, men hvis jeg gjør en omstart av maskinen er det feil dato igjen. Lenke til kommentar
leifowe Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg tipper den viser 17, uansett hvilken dato. Stemmer det ? Tror docken viser det vanlige programikonet så lenge ical ikke er aktivt. tror den enkleste løsningen er å starte ical automatisk når du logger på i usynlig modus. Dette fikser du på Systemvalg->kontoeroppstartsobjekter ellerno. Har ikke testa dette, så veit ikke 100% om det funker. (sitter på jobb med crappy XP maskin) (ps. det er ikke et dumt spørsmål, detaljfokus er viktig. ) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 ...og der ble jeg slått av Leif Owe. Lenke til kommentar
aroscher Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Takk! Fungerte helt konge det. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Feilpostet, flyttes til Programvare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå