Gå til innhold

Skal vi ta en konkurranse?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tillegsregler?:

* Ikke LOV å poste bidrag som ikke er ferdig i DENNE tråden.

Vil man poste et annet sted så hver så god, men dette er ingen kritikk tråd

* Må være ferdig innen 1. 11(altså 23:59 31.10 er siste frist)

* Må se bra ut i Opera, IE, Firefox, (safari?)

* Man kan ikke bruke javascript i koden(da man ikke kan endre koden)

 

Bare forslag.

 

Edit:

Verdens kuleste postcount!! :w00t:

Endret av orsus
Lenke til kommentar

Syns ikke man skal få kritikk før man er helt fornøyd selv jeg...man skal jo ikke få hjelp underveis :) man får jo ikke hjelp i en konkuranse! man kan såklart spørre enogannen kis på msn eller noe, men er feigt å få kritikk (dvs man får vite hva som skal gjøres bedre og tips osv) midt i en konkuranse!

 

Man burde vise både css-kunnskaper og design-kunnskaper. man må jo vise at man er god, ikke at man er god til å følge andres råd :)

 

Og syns alle uansett hvor god man er burde delta :) kan jo ta de 10 beste forslaga og vote om dem eller noe...så får vi en 1-10 voting!

Lenke til kommentar

Hva er egentlig i veien med å poste for kritikk i denne tråden? Hvis det er en compotråd, så ser jeg virkelig ikke problemet med det. Det vi heller bør gjøre er å legge ned et strengt forbud mot plagiat/for god inspirasjon av forslag til kritikk. Bortsett fra det er det jo bare gøy å se hva folk lager, og jeg tror kanskje at hvis vi kan dele all inspirasjonen, så vil alles endelige produkter se langt bedre ut. Bare jeg som tenker slik?

Lenke til kommentar

Forstår hva du mener. Synes likevel det er utrolig gøy å se WIP i sånne konkurranser, både fordi det ofte kommer mange kreative idéer, og fordi man kan se hvordan folk jobber for å ferdigstille et design og kanskje lære noen teknikker ut fra det også.

 

Men for all del, jeg er med uansett hva som blir avgjort (så sant det ikke er noen voldsomt strenge tidsfrister inne i bildet).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...