KriZZ Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har et Asus A7v-e hk, Over alt står det at dette støtter steppless freq selection så du kan senke eller heve frekvensen med 1 mhz per gang. Dette er jo ikke mulig på kortet mitt. Det er ingen steder i biosen jeg kan gjøre det. Selv om jeg har den nyeste biosen er det ikke mulig. Vet noen Årsaken til dette, det begynner og irretere meg. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 har asus a7v jeg,regner med att det er det samme, først må du sette hovedkortet i "Jumperfree" mode, så er det en en blå liten "kloss" med fire brytere på dder det står "1" "2" "3" "4" , da skal alle bryterene lengst fra tallene, det beste er vell å sjekke manualen,har du ikke den,sjekk http://www.asus.com Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 29. november 2001 Forfatter Del Skrevet 29. november 2001 Jeg har manualen. Kortet står på jumper free og alle de fire dip switchene er nede slik dem skal være. Men det funker ikke forde, alt er gjort som i manualen. Lenke til kommentar
jan rune Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 når du går inn i bios,går du til "advanced",på "operating frequency setting" velger du "User defined" på Cpu frequency kan du velge mhz, prøv det Lenke til kommentar
KriZZ Skrevet 30. november 2001 Forfatter Del Skrevet 30. november 2001 Den står på user defined, Men der er bare mulig og velge mellom 90,95,100,101,102,103,105,107,108,109 og 110. Det er ikke mulig og sette opp 1 og 1 MHZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå