SleepOO Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Har sitti å stuka en del rundt på nettet nå, for å se etter uv-maling. Jeg har finni masse uv-maling men jeg lurte på om noen viste om det finnes en uv-maling som ikke syntes så lenge uv-lyset er av. Vet man får kjøpt en tusj, men å sitte å tusje en hel vegg tror jeg kan ta litt tid og koste mange tusjer. edit: leif var innom Endret 17. oktober 2005 av SleepOO Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Norske sider du er ute etter ? Fant en utenlandsk en vist det hjelper deg. http://www.theatrefx.com/store/commerce.cg...ble_uv_products Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg er nysjerrig, hva skal den brukes til ? Lenke til kommentar
SleepOO Skrevet 24. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Skal brukes til å dekorere et rom, og kanskje til andre fiffige ting som man kommer over. Vet ikke hvor lurt det vil være å si alt på dette forumet zuco~: takker King_mephisto: tror de syntes i vanlig lys... Endret 24. oktober 2005 av SleepOO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå