Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 heisann folkens! som noen av dere sikkert har fått med dere har jeg bestilt en ny bærbar pc fra dell. jeg mottokk denne nå for en time siden og har lekt med den en stund. men da jeg kom til punktet hvor jeg skulle koble til internett kom skuffelsen. den kobles ikke til nettverket. jeg bruker en router og sjekket fort om nettverks innstillingene sto på "motta ip automatisk" og det gjorde de. så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. alle forslag tas imot med et stort takk Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 jeg klarte å fikse det selv. var vist ikke noe annet som trenktes enn en restart Lenke til kommentar
Chief Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Windows har jo en tendes til å trenge det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Windows har jo en tendes til å trenge det 5017575[/snapback] hehe, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå