Nidhogg Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 min mening: halvorsen som finansminister virker litt funkey, men så lenge de hoder løftet sitt om å gi oss studenter mer er jeg fornøyd Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 min mening: halvorsen som finansminister virker litt funkey, men så lenge de hoder løftet sitt om å gi oss studenter mer er jeg fornøyd 5032179[/snapback] Hva med å tenke i et litt større perspektiv? Jeg antar at du ikke har tenkt til å forbli student til du går av med pensjon. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 sumptrollet, men nå var det jo den borgerlige regjeringen som la opp til en pensjonsreform som vi, den kommende generasjon, taper på Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2005 Decline: Som trådstarter tillater jeg meg å minne om topic. Det er de nye statsrådene vi diskuterer her. Sitat: Tenkte vi kunne ha en tråd for å diskutere de nye regjeringsmedlemmene. Altså ikke en høyre-venstre diskusjon hvor vi på borgerlig side rakker ned på regjeringen i sin helhet, men en diskusjon om hvert enkelt medlem, og hva man tror de vil gjøre i "sitt" departement. I den grad vi vet noe om dem. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå