Fragment Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Min herlige nokia 3230 har fått det for seg at jeg ikke skal få bruke den mer. Men først noen facts: *Jeg har mistet ned den X antall ganger. Enkelte ganger relativt høyt på diverse underlag *Jeg har IKKE hatt den i bukselomma eller på badet. Det er IKKE fuktskade Her er hvordan det skjedde: Jeg skulle svare på en SMS, og gjorde det. Klikket på send og la telefonen fra meg. Etter ca 20-30 minutter sjekket jeg den, og meldinga lå fortsatt i utboksen. Jeg tenkte da å restarte telefonen, noe som alltid er en god ide... ...men nei. Siden da har telefonen restartet seg i en loop: Jeg skrur på telefonen --> Nokia logoen vises i noen sekunder. --> skjermen får fargerike striper (dette er bare noe som er hvis jeg restarter den), og etter noen sek kommer Nokia logoen igjen... Dette gjør den fire ganger, for så å skru seg av. Siden dette er en S60-telefon, bruker den lang tid på å skru seg på... Fikk på telefonen en gang, men den restartet veldig kjapt. Noen som vet en løsning på dette problemet? Det kjipeste er alle telefonkontaktene som jeg ikke får ut fra telefonen nå. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Håper at noen der vet råd... -Steinar Endret 17. oktober 2005 av Fragment Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 jeg har bestilt samme mobil som deg. hvis du ser bortfra alle skadene du har påført mobilen din håper jeg det samme ikke skjer med min mobil når den kommer frem i posten;) hehe forresten, hvor lang tid tar det å boote telefonen siden det er en Symbian-mobil? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ettersom den har falt i bakken x antall ganger kan du jo sjekke at batteriet sitter som det skal. Den vil jo restarte hvis strømmen brytes. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Srlvfølgelig sitter batteriet riktig. Jeg har skrudd opp og sjekket, men jeg kommer ikke til overalt. Det kjipe er som sagt at alle telefonkontaktene mine er på telefonminnet. Får høre med et nokia-verksted hva de mener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå