Heineoen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Hei! Synes ikke oppgraderingen av det gammle forumet var noe å rope hura for akkuratt.. Det aller verste nå er jo at man ikke lenger kan bla i sine eldre poster?? Bare 200 poster kan vises? Dette ødlegger totalt opplevelsen her på HW. Jeg pleier å gå tilbake å hente oppting jeg har spurt om før å bruke det videre.. Dette er joi komplett umulig nå En annen ting er at man ikke kan quote på fast reply En ting som jeg synes det kunne vært støtte for er å laste opp bildefiler fra harddisken i steden for å publisere dem på nettet og så ta dem inn på HW. Men det med de gammle postene er klart viktigst! Håper dette blir fikset Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg synes all den negative kritikken ikke er berettiget. Det nye forumet er mye bedre enn det gamle, ikke minst teknologisk sett. Hardware-gutta har jobbet ræva av seg i lang tid for å få det nye systemet på plass, og jeg synes faktisk at de fortjener litt skryt av folk, i stedet for all sytingen. Husk at alt fortsatt er i innkjøringsfasen, og de som lager dette tar hensyn til ønsker og tilbakemeldinger fra brukerne, og endrer ting i forhold til det. Se heller på de positive tingene. Jeg synes det er en skam at dere kan sitte og massivt kritisere en noe som faktisk er en gratis tjeneste. Jeg vet hvilket blodslit det ligger bak å sette opp systemer som dette, så de fortjener skryt for de positive tingene. Hadde det vært opp til meg, burde tråder som dette stenges, da det er rene telletråder og ikke noe som bringer med seg konstruktive fakta. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Greit nok at de har gjort en bra jobb for å gjøre ting enklere for seg selv, men når det går utover brukerne på denne måten så vill jeg hverfall ha sagt i fra. Jeg har selv ikke merket noe som er bedre med dette systemet borsett fra at det ser friskere og mer ryddig ut. (mulig det er en del jeg ikke har merket enda men) Men akkurat den fungsjonen med å kunne bla i sine gammle innlegg, må jeg innrømme at jeg fikk pannikk når jeg så at den var borte... Men kanskje ikke det kom helt fram her, men jeg synes de som driver dette forumet gjør en kjempe jobb og jeg elsker dette side nettverket. Selv betrakkter dette som norges beste forum så håper jeg dette ikke blir sånn bestanding... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Selvsagt kan vi sørge for at det vises flere enn 200 av dine tråder, men i en stund fremover er det mye å ta tak i, og derfor har vi ikke fått forbedret den enda. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Greit nok at de har gjort en bra jobb for å gjøre ting enklere for seg selv, men når det går utover brukerne på denne måten så vill jeg hverfall ha sagt i fra. Jeg har selv ikke merket noe som er bedre med dette systemet borsett fra at det ser friskere og mer ryddig ut. Jeg føler det er et hav av nye og praktiske funksjoner rundt omkring. Mange av dem er kanskje ting jeg har oversett i det gamle forumet, men det føles som om det har kommet en del nye og nyttige ting her. Design og layout viker ikke så mye fra det gamle systemet, så overgangen er ikke så markant som mange vil ha det til. Og sist men ikke minst: Det er ikke for dem selv som administrerer systemet dette forumet er til for. Det er for oss sluttbrukere, og forumet er en gratis tjeneste; ikke en rettighet. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Selvsagt kan vi sørge for at det vises flere enn 200 av dine tråder, men i en stund fremover er det mye å ta tak i, og derfor har vi ikke fått forbedret den enda. 5018027[/snapback] Forsatt mye å ta tak i? Savner virkelig den fungsjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg