Pixi Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Har en nokia 6260, Symbian telefon. Med blant annet SE og Samsung, kan man velge at man kan browse filene på f.eks min telefon, hvis jeg godtar tilkobling. Men på min Nokia, har jeg ikke dette alternativet, og lurer på om det finnes noe program til telefonen min, som kan gjøre det.? Endret 17. oktober 2005 av Pixi Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Med Blooover kan du gjøre det. Og det beste av alt er at andre ikke trenger å godta at du "kommer inn". Du kan laste ned programmet her. Lagre filen på PCen, som "alle filer", og skriv inn navnet Blooover.jar Men husk på at Blooover kun kan brukes på personer som har godtatt en overføring. Hvsi du vil hente noen kontakter eller meldingre fra en ukjent person er det strengt forbudt! Edit: Link fikset Endret 23. oktober 2005 av jornan Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Med Blooover kan du gjøre det. Og det beste av alt er at andre ikke trenger å godta at du "kommer inn". Du kan laste ned programmet her. Lagre filen på PCen, som "alle filer", og skriv inn navnet Blooover.jar Men husk på at Blooover kun kan brukes på personer som har godtatt en overføring. Hvsi du vil hente noen kontakter eller meldingre fra en ukjent person er det strengt forbudt! 5023755[/snapback] Hva med en link som virker?? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 Takk. Det funka å søke opp enheter men får ikke kobla til. Har prøvd å koble til en SE, Samsung og Nokia. Men får ikke kobla til, selv om jeg har blitt satt som Autorisert. Hmmmm... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Fant en link som fungerer. En kjapp google ga meg denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå