Gå til innhold

Noen med erfaring av www.megabillig.com ?

Anbefalte innlegg

Jeg vuderer og kjøpe meg nytt Pioner bilstereo fra en webshop som kaller seg Megabillig.com

Navnet på buttikken virker jo i seg selv veldig useriøst, men bestilte anlegget for "gøy" og hele opplegget virker mer seriøst...

3400kr må jeg betale, men kun 2600 til buttikken og resten til moms og frakt som betales når jeg fakisk får varen...

Buttikken har kundereferanser på siden sin, men alt sammen kan jo være bullshit!

Så lurer på om det er noen som faktisk har handlet fra buttikken og om dere faktisk har fått det dere har betalt for...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg handla et sverd derfra til 1200kr som egentlig koster 3000kr i Norge...

Hadde 100% kontakt med folka i USA hele tida, og har ingenting negativt å si om dem, de holder det de lover...

Skal selv ha et fullt stereo til bilen til våren til rundt 15k, og ser ingen problem med at de 15k skal gå til megabillig... Kan ikke noe annet enn å anbefalle de...

det er noen "haker" da...

1. De holder til i USA, skal du ha kontakt med de, må du tenke litt på tidssone...

2. Når jeg brukte de, så brukte de fed-ex. Ikke så bra for den jobbende mannen, da de leverer ved arbeidstid...

Er egentlig ingen haker, men er noe å ha i bakhodet...

Navnet er ganske tvilsomt, men servicen og varene er absolutt ikke... Anbefalles.

Lenke til kommentar

Megabillige er kanskje en av de mest seriøse nettbutikkene, vet av folk som handler drøss med bilstereo. Null problemer. Kan trygt anbefale de.

De har akkurat flyttet til nye lokaler, så kan hende de er litt trege, men status på firmaet står som regel på hovedsiden, mener de skal være i full vigør nå.

Lenke til kommentar
Jeg handla et sverd derfra til 1200kr som egentlig koster 3000kr i Norge...

Hadde 100% kontakt med folka i USA hele tida, og har ingenting negativt å si om dem, de holder det de lover...

Skal selv ha et fullt stereo til bilen til våren til rundt 15k, og ser ingen problem med at de 15k skal gå til megabillig... Kan ikke noe annet enn å anbefalle de...

det er noen "haker" da...

1. De holder til i USA, skal du ha kontakt med de, må du tenke litt på tidssone...

2. Når jeg brukte de, så brukte de fed-ex. Ikke så bra for den jobbende mannen, da de leverer ved arbeidstid...

Er egentlig ingen haker, men er noe å ha i bakhodet...

Navnet er ganske tvilsomt, men servicen og varene er absolutt ikke... Anbefalles.

5017357[/snapback]

Megabillige er kanskje en av de mest seriøse nettbutikkene, vet av folk som handler drøss med bilstereo. Null problemer. Kan trygt anbefale de.

De har akkurat flyttet til nye lokaler, så kan hende de er litt trege, men status på firmaet står som regel på hovedsiden, mener de skal være i full vigør nå.

5017367[/snapback]

Takk for svar!

Har bestemt meg for og prøve buttikken jeg også nå og kjøper anlegget jeg er ute etter...

Stoler på dere!

Lenke til kommentar
Fy flate, striders-sword til utrolige 1800!! Ingen tvil hvor det skal komme fra nei!

EDIT- Har de garanti hvis gjenstanden blir ødelagt i posten?

5045493[/snapback]

Det er nesten et must når du bor i USA + at du bruker fed-ex. Ville anta at du har "insurance" når du handler derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...