Gå til innhold

Synkronisere bærbar PC mot Stasjonær <->

Anbefalte innlegg

Er det noen som enkelt og greit kan fortelle meg åssen jeg synkroniserer min bærbare PC mot min stasjonære?

Jeg er dysletiker og har vansker med å følge datatekniske istruksjoner og samtidig lete etter slikt i Hjelp menyer..

Jeg brukte min bærbare mens min stasjonære var på verksted.. Og vill gjerne ha synkronisert e-post +++ mellom de maskinene nå som jeg har fått den stasjonære tilbake. :-)

Jeg bruker WIN XP PROF (NO) på den bærbare og WIN XP PROF (ENG) på min Stasjonære.

Vidre program konfig er omentrent den samme på begge.. Bruker outlook som e-mail program.

Hadde hvert flott med litt hjelp :-D

MVH

Sveinung

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dette er noe du bare skal gjøre en gang, så kan du bruke "Veiviser for overføring av filer og instillinger" som følger med XP. Den finner du på Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemverktøy. Bare følg guiden som hjelper deg å samle alt du vil synkronisere i en enkelt fil - som du så kan legge over på den andre maskinen... Dette er ingen god løsning hvis du skal synkronisere ofte, men for enkelt bruk er det helt ok.

Lenke til kommentar

Hva om man skal synkronisere ofte?

Jeg veksler mellom bruk av stasjonær hjemme, og bærbar på reise eller skolen, derfor ender jeg opp med forskjellige versjoner av samme doc's, noe som er litt plagsomt til tider!!

Er det noen innebygde funksjoner for dette, og blir dette "forstyrret" av forskjeller i språk? XP pro eng og norsk på hver sin..

Lenke til kommentar

På samme måte som jeg synkroniserer min PDA og mobil mot kontakter, E-Post og kalender i Outlook... Altså... Det er bare Outlook jeg vil synkronisere...

Jeg bruker den bærbare og stasjonære mye om en annen...

Aner bare ikke hvordan jeg synkroniserer dem mot hverandre..

Noen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...