int20h Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 HP kaller tilbake omtrent 135 000 batterier i bærbare maskiner etter meldinger om overoppheting og brann. Les mer Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Typisk HP.. Hadde en Pavilion som alt, som var mulig gikk galt med, og til slutt kokte den Amd cpu'en min! Skal aldrig kjøpe det igjen.. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 hehe, har selv en zv5000 og jeg har merket at den har blitt grådig varm når jeg bruker den... Batteriet røk faktisk tideligere i høst så dette var egentlig en gladnyhet for meg Lenke til kommentar
blazern Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Det er nå bra de innrømmer det. Ærlighet varer lengst. Har forsatt stor tro på at hp kommer med bra produkter. Har selv en hp som ikke berøres av problemet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 På skolen vår har alle elever i første klasse HP-maskine som er produsert innenfor det tidsrommet. Overrasker meg ikke at de blir kalt tilbake, ettersom det har vært enorme problemer med de. Ikke bare batteriene, men både feil i BIOS og noe som ser ut til å være produksjonsfeil enten på hovedkortet eller på minnebrikkene. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skumle tall det er snakk om. Men bra de innrømmer det og tar sikkerheten på alvor. Verre hvis de ikke gjorde noenting Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 humm.. det nye batteriet mitt er ikke av dei seriene som blir for varme, men om gamlebatteriet mitt er det vet jeg rett og slett ikke for der er ikke noen strekkoder på det. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Kjekt med litt action i hverdagen. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Har selv en NC6000. Den var ikke påvirket av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå