skyline Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Eg lurte på om det gjekk ann å sette opp kontoar som har svært begrensa tilgang til saker og ting, eg tenker på fx. ikkje tilgang til hardiskar utenom snarveiar på skrivebordet? For å hindre at uvedkommede snoker rundt. På forhånd takk! Lenke til kommentar
christt Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jepp, det går ann. Kjører du XP med NTFS kan du bestemme rettigheter på hver enkelt fil om du vil. Lenke til kommentar
skyline Skrevet 21. august 2002 Forfatter Del Skrevet 21. august 2002 Korleis? Eg har prøvd! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 1: Slå av simple file sharing. Explorer --> Tools | Folder Options... | View | Advanced | Use simple file sharing. 2: Høyreklikk på filen/mappen og velg "sharing and security". 3: Sett rettigheter på filer/mapper slik du vil ha det. (forutsetter NTFS) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Hvis vi setter Deny på brukeren på alle partisjonene - vil de kun kunne bruke desktopen da? eller vil de ikke kunne bruke den en gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå