Gå til innhold

Hvor er det best å selge brukte spill?

swanky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter på en del PS2-spill (Fahrenheit, etc.) som jeg er ferdig med, og jeg lurte på om det finnes noen smarte steder å selge disse. Gjerne et annet sted enn QXL. Er det noen som har gode erfaringer med Finn eller bruktmarkedet her?

5017120[/snapback]

Bor du i Oslo?

Prøv da sjappa som er på byporten, de ga bra pris sist jeg var der og solgte unna noen eldre spill. Der får du enten igjen penger, eller fratrekk i pris når du handler nye.

De er mye bedre enn Spiderman som kun gir deg rett til å kjøpe brukte spill tilbake.

Har aldri prøvd å selge spill på finn så der kan jeg ikke gi noen tips.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar

EB Games er ikke _bare_ bra.. Det virker som om noen av de som jobber der aldri har spilt et spill i sitt liv.. Jeg var der 1-2 uker etter at Dungeon Siege II hadde kommet og spurte om de hadde det, og han som jobber der da, and I quote; "Hva, har det kommet ut??" Jeg sa "eh.. ja!", hvor han svarer; "Oj, det visste jeg ikke, det må jeg sjekke.." Det viste seg jo selvsagt at de ikke hadde spillet og at mannen som jobber der nå er litt mer opplyst :p

Jeg mener, det hadde vært greit hvis det var et lite, lavprofilert Ukrainsk RTS spill jeg hadde spurt om, men DS II er jo et stort spill som har fått ganske mye omtale.. Dette burde de vite..

EDIT: trykkleif..

Endret av -=nibbler=-
Lenke til kommentar

EB Games er ikke _bare_ bra.. Det virker som om noen av de som jobber der aldri har spilt et spill i sitt liv.. Jeg var der 1-2 uker etter at Dungeon Siege II hadde kommet og spurte om de hadde det, og han som jobber der da, and I quote; "Hva, har det kommet ut??"

Ja, det er jeg enig i men det samme skjer vel nesten overalt hvor man handler spill? Har opplevd at til og med Spiderman har stilt spørsmål om enkelte spill, og det er vel en av de som har vært i bransjen lengst.

Men uansett om en på butikken ikke vet om en tittel, så har EB Games bra politikk på innbytte av spill. Etter min mening gir de deg en bra deal, det har de gjort for meg ved alle besøk.

De er så mye bedre enn Spiderman på akkurat det.

Opplever også kundeservicen der mye bedre enn på Spiderman.

Men bloggen handlet vel egentlig ikke om det :=)

Lenke til kommentar

Så en fikk 500,- han kunne bruke på brukte spill på Spiderman i går. Da leverte han inn fem relativt nye og gode spill. Blant annet GT4, i nærmest ny stand, et spill Spiderman solgte for 5-600 i et stativ to meter unna. Jeg skulle vært ganske desperat før jeg solgte spilla mine der.

Lenke til kommentar

Ingen hadde hørt om "Metal Gear Solid 3: Subsistence" da jeg spurte om når dette skulle komme inn. EB på byporten var bedre før... da de hadde personer som faktisk spilte tv-spill bak kassa :mad:

Du kan jo prøve ut finn.no eller qxl.no. Spiderman gir høyere pris enn EB på brukte spill, men hvis du skal bytte i nytt så får du kun halve beløpet pluss at prisene på Spiderman er generelt dyrere. EB ved Aker Brygge er også vært å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...