flabben Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 God(?) morgen! Jeg sitter og lurer på hva jeg mistenker er et luksus problem; er det noe galt i at min MIST kjører på spenninger ett godt stykke over den normale/optimale spenningen? Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 God er den vel aldri men morgen er det Kan du ikke fortelle litt om hvor mye over den normale/optimale spennigen din PSU er? så blir det litt lettere for oss å vurdere Lenke til kommentar
rozon Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 God(?) morgen!Jeg sitter og lurer på hva jeg mistenker er et luksus problem; er det noe galt i at min MIST kjører på spenninger ett godt stykke over den normale/optimale spenningen? 5017019[/snapback] 1) Målt med multimeter håper jeg? Aldri tro på ting du leser ut av diagnose programmer osv. uten at du selv har sjekket dette med multimeter. Spenningsmålerene i PC'en har ofte veldig høye toleranser. 2) ATX spesifiserer 5% avvik. Dvs: 11.4-12.6V for 12 V, 4,75-5,25 for 5V. Unntaket er -12V som har 10% toleranse. G'luck og fortsatt god morgen. Nå skal jeg hente kaffe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå