Smooth Ceiling Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 (endret) Jeg har redigert denne posten, som først sa at jeg hadde problemer med å innstallere Frontpage Extensions, for nå viser det seg at: Jeg har store problemer med å få innstallert stort sett hva som helst. XP Pro SP 2. Admin konto. Jeg koblet HDen og CD-RW brenneren på samme kabel, da det bare er en vanlig IDE kontakt på hovedkortet (resten er RAID og SATA), sånn FYI. Det viste seg først med Frontpage Extensions, som jeg forsøkte å innstallere fra kontrollpanelet og ved bruk av den (originale) Windows XP Professional CDen. Innstallasjonen stoppet opp etterhvert, og var umulig å fullføre. Jeg måtte Ctrl-Alt-Del avslutte den. Etter dette ble programmet vist som innstallert i program menyen i kontrollpanelet, og jeg forsøkte å avinstallere det, vel vitende om at det mest sannsynlig bare var rester. Og det stemte jo; Full stopp igjen, Ctrl-Alt-Del og etterfølgende kræsj og reboot. Naise. I dag forsøkte jeg å innstallere Itunes, da jeg trodde at det med Extensions bare var et unikt problem, men jammen meg skjer ikke akkurat det samme her og. I tillegg låser alt seg når som helst når jeg ripper en CD med WMP 10. Stort sett låser verktøylinjen seg, og jeg får da ikke tilgang til noe hverken der eller om jeg bruker Windows Explorer. Er jeg heldig, går det over etter en stund. Dette er totalt uholdbart.. Windows XP Professional innstallasjonen er bare noen dager gammel, og jeg opplever allerede slikt. Så, jeg trenger virkelig tips her. Har sjekket tips-tråden, som ikke berører noe av det jeg har problemer med. Alt fungerte bra de første par-tre dagene etter innstallasjonen av OSet, så bør jeg gjøre en rollback eller restore? Jeg har brukt Win2k frem til nå, så jeg er fremdeles ikke helt dus med XP. På forhånd takk (smiske) Endret 17. oktober 2005 av Sundiver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå