MattMan Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Heisann, skal kjøpe meg en HDTV, og da lurte jeg på om noen vet / tror at xbox360 dvdspilleren støtter progressive scan? Og ellers, hva tror dere om kvaliteten på DVDspilleren? Xbox sin var jo ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tja siden X-Boxen blir koblet til TV`en via en component kabel regner jeg med at bildekvaliteten skal være bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 - Digital entertainment: Amplify your music, photos, video, and TV. Watch progressive-scan DVD movies right out of the box. Rip music to the Xbox 360 hard drive and share your latest digital pictures with friends. Make the connection, and Xbox 360 instantly streams the digital media stored on your MP3 player, digital camera, Media Center PC, or any MS® Windows® XP-based PC.Burde besvaret spørsmålet Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Takker og bukker. Sparte meg noen tusen på en ny DVDspiller der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå