XzIz0 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Av og til når eg skal ta bilde, så funker det ikke. Holder inne knappen, så kommer bare to kjappe pipelyder og en grønn firkant på skjermen, Andre gangen fokuserer den bare uten å ta bilde, da må jeg slippe knappen og prøve på nytt. Har ikke sett så mye i manualen, men er d noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Høres jo ut som at det er selveste knappen det er noe galt med. Holder inne knappen, så kommer bare to kjappe pipelyder og en grønn firkant på skjermen,Andre gangen fokuserer den bare uten å ta bilde, da må jeg slippe knappen og prøve på nytt Kanskje jeg som misforstår deg her, men de to feilene det høres ut som nøyaktig det samme. Når pipelyden du nevner og den grønne firkanten kommer så er det jo at den har fokusert. Du bør som alltid prøve firmware-oppgradering selv. Om ikke dette fører frem må du nok levere inn mobilen, kostnadsfritt selvfølgelig om du ikke er skyld i skaden. Da dette er en feil tviler jeg på at det står så mye om den i manualen Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 Hvor kan jeg få tak i firmware oppgradering da? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tror du må holde knappen litt hardere nede for at den skal ta bilde. Tok litt tid for meg å skjønne det hvertfall... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Tror du må holde knappen litt hardere nede for at den skal ta bilde. Tok litt tid for meg å skjønne det hvertfall... 5017465[/snapback] Hehe... Godt poeng faktisk! Det kan jo hende at trådstarter rett og slett bare trykker utløseren halvveis ned, og dermed ikke gjør annet enn å fokusere! Litt pinlig å sende mobilen inn på service på grunn av dette, så det kan absolutt være verdt å utelukke :!: Lenke til kommentar
hørting Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Han gjer det sikkert rektig. Hadde samme problemet. Han i butikken trudde det virka som det skulle, og forklarte korleis eg måtte gjere (gjekk selvfølgeleg ikkje). Så eg måtte til med mine overlegne kunnskapar (kjempe ironisk, viss ingen skjønna det:p ) og forklarte at det ikkje var som det skulle. Tlf. blei sendt inn, fekk han att og da fungerte det heilt strøkent Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe.. Leste en plass på nettet det med auto fokusen, med knappen halveis nede. Funka fint da *flaut* Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 hehe..Leste en plass på nettet det med auto fokusen, med knappen halveis nede. Funka fint da *flaut* 5022020[/snapback] Hehe :!: Bra du fant ut av det før du sendte den inn da, tross alt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå