Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Vibrasjoner ved spilling

Teufel

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 94 Opel Astra Cupe... Har en 12" Sony Xplod sub.

Når jeg spiller på denne høres det helt fantastisk ut innenifra, men jeg har litt problemer med at både koffertlåkket og bakvinduet vibrerer fanatisk. Noen som har noen bra tips på hvordan jeg kan fikse dette? Viss noen har kjenskap til det lurte jeg på om noen har peiling på hva som vibrere på innsiden av støtfangeren bak?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har en 94 Opel Astra Cupe... Har en 12" Sony Xplod sub.

Når jeg spiller på denne høres det helt fantastisk ut innenifra, men jeg har litt problemer med at både koffertlåkket og bakvinduet vibrerer fanatisk. Noen som har noen bra tips på hvordan jeg kan fikse dette? Viss noen har kjenskap til det lurte jeg på om noen har peiling på hva som vibrere på innsiden av støtfangeren bak?

5016594[/snapback]

Her trengs det dempematter og selvklebende gummilister :thumbup:

Rens ut bagasjerommet, gå over alle sprekker og gliper samt punkt der blikk hviler mot blikk uten sammenføyning samt alt av plastdeksel.

Bruk selvklebende gummilister på disse stedene.

Skru til alt av skruer.

Dette skulle hjelpe litt :)

Er det fortsatt during og skrangling må du nok investere i dempematter for å fjerne absolutt resten. Etpar tusen i dempematter går det fort om du skal dempe alt, men så er det jaggu verdt det for å få bort ulydene også :thumbup:

Lenke til kommentar

*hmpf* ble plaga av telefon selger.

Det e mange som åsså e plaga av at skilte på bilen lager lyd når volumet vries litt opp. Legg et eller anna på baksia av plast dekselet og mellom plast dekselet å skiltet. Dette demper lyden pøblan hører på ytsia betraktelig..

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...