Eriatarka Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Syns dette bandet fortjener ett eget emne. Har i senere tid "gjennoppdaget" dette bandet og all den herlige musikken de leverte gjennom 90-talet. Her kan dere hvertfall diskutere ymse ting som omhandler bandet. Hva er favorittplata di? Favorittsangen? Billy Corgan har jo også sagt at han vil gjenforene bandet. Hva er dine tanker rundt det? Han har også sluppet ett soloalbum i år som jeg syns var meget bra. Uansett, ett veldig bra band. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ikke mitt favorittband, men har da Mellon Collie and the Infinite Sadness i hylla. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Glad i Siamese Dream og Adore. Silverfuck er en sang jeg liker veldig godt. Utrolig flott musikk når man er i det rette humøret. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 smashing pumpkins er meget bra! jeg synes det gamle sakene er bra, men favoritten er machina Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 men har da Mellon Collie and the Infinite Sadness i hylla. 5016646[/snapback] Ditto. Blir nok å investere mere snart. Har sansen for Smashing Pumpkins. Love og Bodies er jo blant annet utrolig gode låter i mine ører. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har likt dem siden jeg hørte Siamese Dream første gang i 95 tror jeg.. er fortsatt like fantastisk som det var den gang.. synd de ga seg på det.. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) S. P. var veldig store i sin tid, særlig med platen Mellon Collie. Hadde sans for dem, uten at jeg kjøpte noen plater av den grunn. Var mest opptatt av synth på den tiden. Billy Corgan er en flink fyr, men jeg har ikke hørt noe av det han har laget solo. edit: trykkfeil. Endret 17. oktober 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Eye og 1979 er mine favorittlåter fra dem. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Skal vi se, har stående i hylla: Gish Pisces Iscariot Siamese Dream Mellon Collie.. The Aeroplane Flies high (5cd boks med B-sides fra Mellon Collie) Adore og Machina Og av dem så er det de fleste på Mellon Collie som rangeres høyest. Tonight, tonight, Where boys fear to thread, zero, we only come out at night, 1979... pokk, hele plata er gull Today og Disarm (akustisk versjon ) fra Siamese dream.. Frail & Bedazzled og Landslide fra Pisces Iscariot.. Har ikke hørt noe særlig av Zwan eller det nye albumet, er det noe for oss diehard pumpkin fans? Lenke til kommentar
gustav Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Et stort band. Har alt av dem, og spesielt liker jeg albumet Mellon Collie. Hele dette dobbeltalbumet er bra, men jeg liker spesielt Muzzle. Enig de fortjener en egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå