Seerow Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Skal ha meg lcd skjerm og lurer på hvilke av de skjermene her er best. Skal brukes til spilling,musikk og film. BenQ FP937s+ eller Samsung SyncMaster 913B Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har bare gode ting å si om samsung. Har flere produkter av dem(mobil, tv, dataskjerm osv), og ingen har skuffa meg. Vet desverre ikke noe om den spesifikke skjermen der, men samsung er goodie Btw, velkommen til forumet! Lenke til kommentar
Seerow Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 Hehe ja..jeg liker samsung godt selv..men skulle likt å lest en test av skjermen. Takk:P Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har utelukkende dårlige erfaringer med Samsung I alle fall når det gjelder LCD. Det var en helt annen modell dog, og det er en stund siden, men likevel. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har to Samsung Syncmaster 193T. Bra skjermer, og har bare positive meninger om Samsung. BenQ designen er litt tvilsom da... bare min personlig mening. Tips: Ikke stol 100% på statsen som bedriftene og leverandørene gir. Dem er ganske pyntet på for å få dem beste tallene og alt varierer fra hvordan man måler de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå