TST Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Fikk akkurat en mail fra distributøre av Mafia: The City of Lost Heaven for Norden, hvor det kommer fram at lansering av PC-versjonen er utsatt litt. Den nye datoen er 6. september, altså ikke 30. august som tidligere er annonsert. PS2- og Xbox-versjonene kommer først i løpet av januar 2003. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 drit kjipt jeg har noen jævelig sterke føelser for det spillet Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. august 2002 Del Skrevet 24. august 2002 Quote: Den 2002-08-24 20:04, Reborn skrev:drit kjipt jeg har noen jævelig sterke føelser for det spillet Ja, det har vi skjønt... :wink: Men det ser absolutt ut som et spill som kan bli bra. Så; jeg gleder meg også til Mafia. Lenke til kommentar
Reborn Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 kan ikke huske noe annet spill som har blitt så fosinket som mafia det må vel ha satt en slags rekord. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 25. august 2002 Del Skrevet 25. august 2002 Vel det er vel endel andre spill som TF2 ( LOL ) og ikke glem H&D2 som er blitt forsinket over lengre tid...nettopp p.g.a Mafia siden det er samme selskap som lager dem...gleder meg til Mafia jeg også, men H&D2 står høyere på listen min . Lenke til kommentar
fluid_ Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 mafia ble sluppet i går. http://www.isonews.com Lenke til kommentar
Grizny Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 og det kan man få hvor? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 så mafia på Platon i Bergen sentrum i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå